Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

Territory brand in the conditions of creative economy

Abstract

The article deals with the territorial brand as a tool of marketing management area. The problems of the formation of the institutional environment, which creates the conditions to maximize the transaction costs of buyers territory by using its resources.

About the Author

О. Шмелева
Казанский государственный университет культуры и искусств
Russian Federation


References

1. Бандурин В., Ушаков Д. Туристические транснациональные корпорации: модели, структура, экономическая эффективность [Текст] / В. Бандурин, Д. Ушаков. М.: Издательский дом «Граница». 2007.

2. Деньгов В. Теория контрактов: достижения и проблемы на пути к новой экономической парадигме. СПб.: ОЦЭиМ, 2009.

3. Кетова Н.П. Институционализация механизма госрегулирования в сфере собственности в экономике российских регионов. Режим доступа: [www.transeconom.boom.ru/articles/pr_ketova. html].


Review

For citations:


  Territory brand in the conditions of creative economy. Entrepreneur’s Guide. 2013;(19):328-331. (In Russ.)

Views: 237


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)