Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

PR-communications of a higher educational institution

Abstract

In article consider theoretical and organizational aspects of formation of system of communications with the public of higher educational institutions. Results of the secondary analysis of researches of communication systems of universities are presented, recommendations about increase of efficiency of communications with the public are formulated.

About the Authors

Н. Мустаева
Академия труда и социальных отношений
Russian Federation


П. Ананченкова
Академия труда и социальных отношений
Russian Federation


References

1. Николайчук Н. Е. Маркетинг и менеджмент услуг. Деловой сервис, СПб, 2011.

2. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением. М.: Центр, 2008.

3. Радченко Н. Н. Традиционные и электронные средства коммуникации как аспект управления персоналом. / Культура народов Причерноморья. Севастополь, № 60, 2005.

4. Расницын В. Корпоративный имидж в контексте бизнес-коммуникаций // http://marketing.spb.ru/conf/2002-02-lbs/iabc.htm.


Review

For citations:


 ,   PR-communications of a higher educational institution. Entrepreneur’s Guide. 2013;(17):208-214. (In Russ.)

Views: 252


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)