Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

Marketing in the XXI century

Abstract

Article is devoted to the main trends and the phenomena in the field of marketing of the 21st century.

About the Author

A. V. Balabanova
Russian аcademy of entrepreneurship
Russian Federation


References

1. Балабанова А.В., Журавлев Г.Т. Статистический анализ маркетинговой коммуникации. Ученые записки Российской Академии предпринимательства. 2016. № 48.

2. Балабанова А.В., Журавлев Г.Т. Мотивы покупки товара (услуги). Ученые записки Российской Академии предпринимательства. 2015. №43. - С. 237-251.

3. Балабанова А.В., Журавлев ГТ. Мотивы покупки товара (услуги). Ученые записки Российской академии предпринимательства. Научно-практическое издание. Вып. 43 - М.: Российская академия предпринимательства; АП «Наука и образование», 2015. - С. 237-251.

4. Белл Д. Грядущее постиндустриальное общество. - Москва: Академия, 2004.

5. Котлер Ф., Джайн Д. К., Мэйсинси С. Маневры маркетинга. Современные подходы к прибыли, росту и обновлению - М.: Олимп-Бизнес, 2003.

6. В. Л. Макаров. Экономика знаний: уроки для России. Вестник Российской Академии наук. Том 73 № 5 (2003).


Review

For citations:


Balabanova A.V. Marketing in the XXI century. Entrepreneur’s Guide. 2017;(35):67-73. (In Russ.)

Views: 292


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)