Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

Задачи стратегического анализа на различных стадиях развития предприятия

Abstract

The determination of life cycle stages necessity for strategic analysis objects has been demonstrated in the article. The analysis problems for different combinations of development stages of industry, markets and organization has beenformulated. The sequence of solving these problems has been suggested in the article.

About the Author

Л. Фомченкова
Филиал Московского энергетического института (Технического университета)
Russian Federation


References

1. Управление организацией: Учебник / Под ред. А.Г. Поршнева. М.: ИНФРА-М, 2009

2. Кревенс Д.В. Стратегический маркетинг. М.: Издательский дом «Вильямс», 2003

3. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учебник для вузов. М.: Экономика, 1999.

4. Широкова Г.В. Жизненный цикл организации: концепции и российская практика. СПб: Изд-во «Высшая школа менеджмента», Издат. дом С.-Петерб. гос. ун-та, 2008.

5. Баранчеев В.П., Масленникова Н.П., Мишин В.М. Управление инновациями. М.: Высшее образование, 2009.


Review

For citations:


  . Entrepreneur’s Guide. 2011;(12):284-287. (In Russ.)

Views: 266


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)