Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

Behaviour of students in the market of information services

Abstract

In article questions of occurrence of students in information society, information sources, information consumption, participation of students in forsayt-project creation, use of computers and other technical means in obtaining information, a condition of information society in Russia are considered.

About the Author

E. V. Kovalevskaya
Academy of national economy and government services under the Russian President
Russian Federation


References

1. Журавлев Г.Т. Поведение потребителей: проблемы, пути изучения / / Роль и место цивилизованного предпринимательства в России: Сб. научных трудов. Вып. XIV. - М.: АП «Наука и образование», 2008. - С. 279.

2. Ковалевская Е. В. Социология: учебно-методический комплекс. - М.: МЭСИ, Издат. центр ЕАОИ, 2009.

3. Ковалевская Е.В. Экономика и социология знания / Ежегодная международная научно-практическая социологическая конференция «Продолжая Грушина». Общество: ценности, настроения, пути развития - М., 2013.

4. Манухина С.Ю. Карьерное становление специалистов в эпоху глобализации / 3-я Международная научно-практическая конференция «Психология и глабализация» - М.: МЭСИ, 2013. - С. 129.

5. Павленок П.Д., Савинов Л.И., Журавлев Г.Т. Социология: Учебное пособие. - М.: Изд: Дашков и К, 2010.


Review

For citations:


Kovalevskaya E.V. Behaviour of students in the market of information services. Entrepreneur’s Guide. 2014;(22):65-78. (In Russ.)

Views: 218


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)