Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

Improving the interaction between large and small industrial enterprises: the theoretical aspect

Abstract

The article describes the concepts that characterize the current state and forms of interaction of large and small business organizations in the Russian practice, identify opportunities to improve such cooperation.

About the Author

О. Уланова
Российская академия предпринимательства
Russian Federation


References

1. Брялина Г.И. Франчайзинг как форма взаимодействия малого и крупного бизнеса. Вестник Научно-исследовательского центра корпоративного права, управления и венчурного инвестирования Сыктывкарского государственного университета, № 3, 2011.

2. Дудин М.Н., Лясников Н.В. Формирование стратегической устойчивости предприятий на основе развития системы стратегического корпоративного управления // Путеводитель предпринимателя. -М.: Агентство печати «Наука и образование», 2010. № 6.

3. Омарова Н.Ю., Костусенко А.И. Взаимодействие крупного и малого предпринимательства: Теория и практика. М., 2011.

4. Соболева Ю.П. Управление производственной кооперацией в интегрированных объединениях. Проблемы современной экономики, № 3 (23), 2007.


Review

For citations:


  Improving the interaction between large and small industrial enterprises: the theoretical aspect. Entrepreneur’s Guide. 2013;(17):261-266. (In Russ.)

Views: 226


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)