PR-communications of a higher educational institution
Abstract
About the Authors
Н. МустаеваRussian Federation
П. Ананченкова
Russian Federation
References
1. Николайчук Н. Е. Маркетинг и менеджмент услуг. Деловой сервис, СПб, 2011.
2. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением. М.: Центр, 2008.
3. Радченко Н. Н. Традиционные и электронные средства коммуникации как аспект управления персоналом. / Культура народов Причерноморья. Севастополь, № 60, 2005.
4. Расницын В. Корпоративный имидж в контексте бизнес-коммуникаций // http://marketing.spb.ru/conf/2002-02-lbs/iabc.htm.
Review
For citations:
, PR-communications of a higher educational institution. Entrepreneur’s Guide. 2013;(17):208-214. (In Russ.)