Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

Problems of cooperation of the consumer market at municipal level

Abstract

In article actual problems of cooperation of the consumer market at various levels of management, including on the municipal are considered. The features of cooperation inherent in the Russian consumer market, interaction of its participants, first of all enterprise structures, taking into account foreign experience are given.

About the Author

А. Кузнецов
Российская академия предпринимательства
Russian Federation


References

1. http://dic.academic.ru/dic.nsf/bse/

2. Панкратов Ф.Г. Вопросы интенсивного развития кооперативной торговли. М.: МКИ, 2009. С.18.

3. Шаланов Н.В. Исследование развития региональной системы торговли. М.: Наука, 2008. С. 243—245.

4. Кущегеров Р.М. Кооперация и рынок. М.: Издательство «Пул», 2008. С. 142.

5. Сипко Л.А., Наговицина Л.П. Актуальные проблемы потребительской кооперации. М.: МУПК, 2010. С. 19—20.


Review

For citations:


  Problems of cooperation of the consumer market at municipal level. Entrepreneur’s Guide. 2013;(17):147-155. (In Russ.)

Views: 291


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)