The influence of innovation on the competitiveness of business organizations
Abstract
About the Authors
В. КурилоRussian Federation
Е. Омельченко
Russian Federation
О. Репкина
Russian Federation
References
1. Имас А., Имас И. Инновации-путь к счастливому потребительскому будущему// Новый маркетинг, № 3, 2007. http://marketing.web-standart.net/article0$t!1 Spal801Sal737851.htm
2. Имас А., Имас И. Сага о продуктах // Новый маркетинг, № 7, 2007, С. 6—11.
3. Павлов М. Новый Маркетинг, № 7, 2007, С. 13.
4. Стерхова С. А. Инновационный продукт-инструменты маркетинга. М.: Дело, 2009.
5. Виктор Тарнавский, «Отсечь все лишнее», Новый маркетинг, №1, 2007, С. 7.
6. Виктор Тарнавский, «Отсечь все лишнее», Новый маркетинг, №1, 2007, С. 8.
7. Виктор Тарнавский. Отсечь все лишнее // Новый маркетинг, № 1, 2007, С. 9.
Review
For citations:
, , The influence of innovation on the competitiveness of business organizations. Entrepreneur’s Guide. 2012;(14):104-116. (In Russ.)