Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

The influence of innovation on the competitiveness of business organizations

Abstract

A detailed analysis of the situation on the market and integrated marketing planning in the business structure provides an opportunity to provide sales and the planned return on that date is a key issue in the majority of business organizations. Having reviewed the order and features to market an innovative product, the article highlighted the reasons for the lack of truly innovative products, analyzed the process of finding and introducing innovations and techniques used to analyze and bring to market, considered the effectiveness of innovation processes.

About the Authors

В. Курило
Российская академия предпринимательства
Russian Federation


Е. Омельченко
Российская академия предпринимательства
Russian Federation


О. Репкина
Российская академия предпринимательства
Russian Federation


References

1. Имас А., Имас И. Инновации-путь к счастливому потребительскому будущему// Новый маркетинг, № 3, 2007. http://marketing.web-standart.net/article0$t!1 Spal801Sal737851.htm

2. Имас А., Имас И. Сага о продуктах // Новый маркетинг, № 7, 2007, С. 6—11.

3. Павлов М. Новый Маркетинг, № 7, 2007, С. 13.

4. Стерхова С. А. Инновационный продукт-инструменты маркетинга. М.: Дело, 2009.

5. Виктор Тарнавский, «Отсечь все лишнее», Новый маркетинг, №1, 2007, С. 7.

6. Виктор Тарнавский, «Отсечь все лишнее», Новый маркетинг, №1, 2007, С. 8.

7. Виктор Тарнавский. Отсечь все лишнее // Новый маркетинг, № 1, 2007, С. 9.


Review

For citations:


 ,  ,   The influence of innovation on the competitiveness of business organizations. Entrepreneur’s Guide. 2012;(14):104-116. (In Russ.)

Views: 312


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)