Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

Social responsibility of entrepreneurship IN THE FIELD OF CULTURE

Abstract

The necessity of social responsibility of business in the field of culture giving it additional means for development is considered in the article, and also the possibility of enrichment of both parties as a result of these contacts is shown.

About the Author

А. Балашов
Новосибирский государственный педагогический университет
Russian Federation


References

1. http://www.dynastyfdn.com/downloads/dyn/dynasty_annualreport_08 web.pdf. С. 74.

2. http://www.interros.ru/about/ 2010/25/06

3. http://www.interros.ru/about/ 2009/08/12

4. www.fund.potanin.ru

5. http://www/interros.ru/about/ 2010.30.06

6. Абанкина И. Культура безлюдья.// Отечественные записки. 2005, №4. С.11.

7. www.danilovbells.ru/fund/

8. http:// news.google.com/2010/23.06

9. Отчет «ЛУКОЙЛ» о деятельности в области устойчивого развития на территории Российской Федерации. 2007—2008 гг. Режим доступа www.lukoil.гu/static,asp.С.105.

10. Отчет «ЛУКОЙЛ» о деятельности в области устойчивого развития на территории Российской Федерации. 2007—2008 гг.Режим доступа www.lukoil.гu/static,asp.С.106.

11. http:/ / bf sistema.ru/files/reports/661cd4bd51203b12caaca 9104e453ee5.pdf. С. 59.

12. http://www. Sistema.ru/corporation/social/

13. Sistema.ru/corporation/social/


Review

For citations:


  Social responsibility of entrepreneurship IN THE FIELD OF CULTURE. Entrepreneur’s Guide. 2012;(13):012-019. (In Russ.)

Views: 268


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)