Роль энергосбытовых компаний в организации процессов энергосбережения в регионах
Abstract
In article is described functions, executed by companies on marketing of the electric powers within the framework of main activity and possibility of their work in the field of spare energy. Essential role company data is motivated in organizations of the processes spare energy at a rate of region on base of the conclusion of the agreements of the energy service with consumer of the electric powers, account and supervision the consumption to electric powers and etc.
About the Author
Д. Фёдоров
ОАО «Энергосбытовая компания Московской области»
Russian Federation
References
1. Михайлов С. А., Дли М. И., Балябина А.А. Виды региональных стратегий энергосбережения // Интеграл. 2008. № 4 (42). С. 76-78.
2. Михайлов С. А., Дли М. И., Балябина А. А. Контроллинг процессов энергосбережения на региональном уровне// Контроллинг. 2010. № 2 (35). С. 74-79.
For citations:
. Entrepreneur’s Guide. 2011;(11):244-247.
(In Russ.)
Views:
218