Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

The communications channels with consumers on the internet

Abstract

The article gives a definition of marketing in the Internet, taking into account the specific behavior of the Internet users. Discusses in detail the methods of communication with consumers on the Internet.

About the Authors

A. A. Volokhov
Academy of labour and social relations
Russian Federation


E. G. Ponomareva
Academy of labour and social relations
Russian Federation


References

1. Харламов О.И., Фицкая С.А., Реклама в системе маркетинговых коммуникаций как средство формирования спроса на товары и услуги. - СПб: Питер, 2014.

2. Все о digital [Электронный ресурс] - блог - 2016. - URL: http://www.cossa.ru/216/126948 (дата обращения 11.03.2019).

3. Ромир [электронное издание] - исследование - 2016. URL: http://romir.ru/studies/6701432155600 (дата обращения 13.02.2018).

4. Елама [электронное издание] - блог - 2019 URL:https://elama.ru/blog/trendy-kontekstnoy-reklamy-v-2019-godu/.

5. Интернет-Маркетинг [электронное издание] - блог - 2019 URL: https://elama.ru/blog/trendy-kontekstnoy-reklamy-v-2019-godu/.


Review

For citations:


Volokhov A.A., Ponomareva E.G. The communications channels with consumers on the internet. Entrepreneur’s Guide. 2019;(42):67-72. (In Russ.)

Views: 883


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)