Methodological problems of marketin and social researches
Abstract
About the Authors
A. V. BalabanovaRussian Federation
G. T. Zhuravlev
Russian Federation
References
1. ЭЭнджел Д. Ф., Блэкуэлл Р. Д., Миниард П. У. Поведение потребителей. - СПб.: Питер Ком, 1999.
2. Балабанов В. С., Кириллов В. Н., Юлдашев Р. Т. Методика преподавания экономических дисциплин. Основы лекторского мастерства. - М., 2000.
3. Журавлев Г.Т. Эмтиология (наука о поведении потребителей). - М.: Издательство МЭСИ, 2000. Издательство РАП, 2013.
4. Бодрийяр Ж. Общество потребления. Его мифы и структуры. -М.: Культурная революция, Республика, 2006 г.
5. Max Weber, in H.H.Gard and C.Wright Mills, From Max Weber: Essays in Sociology. - N.Y.: O.U.P., 1946.
6. Просветов ГИ. Маркетинговые исследования. - М.: «Альфа- Пресс», 2008.
7. Дурович А.П. Маркетинговые исследования в туризме. - СПб.: Питер, 2008.
Review
For citations:
Balabanova A.V., Zhuravlev G.T. Methodological problems of marketin and social researches. Entrepreneur’s Guide. 2015;(27):57-74. (In Russ.)