Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

Formation of motivational mechanisms in small businesses based on theory of generation

Abstract

The article considered the practical aspects of the theory of generation in small businesses. Assemble algorithm determining membership the staff organization’s in generational section on value and age criteria. Formed models of personnel management based on nonmonetary methods.

About the Author

S. G. Kamshilov
Russian academy of entrepreneurship
Russian Federation


References

1. Матвеева А. Амбициозные и бессмысленные // Эксперт. - 2014. - № 3(882).

2. Перминов И. X, Y, Z - конфликт поколений: миф или реальность? [Электронный ресурс] - Режим доступа: http://www.inside-pr.ru/ korp-kultura/korporativnaya-kultura/610-28-09-10.

3. Теория поколений в России (информационно-образовательный портал) [Электронный ресурс] - Режим доступа: http:// rugenerations.su/.

4. Фуколова Ю. Игрек неизвестный // Секрет фирмы. - 2014. - № 6.

5. Фуколова Ю. Иду на Х. Как компания «Вымпелком» приручила «игреков»// Секрет фирмы. - 2014. - № 6.


Review

For citations:


Kamshilov S.G. Formation of motivational mechanisms in small businesses based on theory of generation. Entrepreneur’s Guide. 2015;(26):168-174. (In Russ.)

Views: 266


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)