Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

Formation of new credit products in the conditions of development of socially oriented approach

Abstract

In the article questions and problems on transition of banks to more modern and effective ways of relationship and interaction with clients in the course of sales of banking products are considered. It is a consecutive orientation to the social needs of clients based on development and realization of individual banking products for clients.

About the Author

Yu. V. Saakova
Russian academy of entrepreneurship
Russian Federation


References

1. Калиновский И. Потребительские кредиты перестали стимулировать экономику [http: // expert.ru/dossier/story/119943/]//

2. Отчет о корпоративной социальной ответственности ОАО «Сбербанк России» за период 2013 года [http: // report-sberbank.ru/sr/ contributing-to-economic-development/socially-oriented-products/]

3. Кац Е. Андрей Шаров (Сбербанк): «Мы, наконец, двинулись в XXI век» [Интервью с А. Шаровым] // Банковское обозрение. 2014. - № 7. - С. 42-44.

4. Социальный отчет ВТБ за период 2013 года [http: // www.vtb.ru/ upload/iblock/e1b/VTB_SR_2014)_rus_screen.pdf].

5. Рыкова И.Н., Чернышев А.А. Электоральные факторы, определяющие конкурентоспособность банковских услуг // Финансы и кредит. - 2003. - № 20. - С. 63-69.

6. http: // www.nbki.ru/ [Официальный сайт Национального бюро кредитных историй].


Review

For citations:


Saakova Yu.V. Formation of new credit products in the conditions of development of socially oriented approach. Entrepreneur’s Guide. 2015;(25):352-357. (In Russ.)

Views: 272


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)