Analysis of the marketing environment of the organization on the basis of the cognitive approach
Abstract
About the Author
T. Y. ShpakovaRussian Federation
References
1. Ковалев С.М., Ковалев В.М. Технология структуризации. Четыре шага описания организации // Консультация директора. - 2004. - №12. - С. 24-26.
2. Райзберг Б., Лозовский Л., Стародубцева Е. Современный экономический словарь. - М.: ИНФА-М, 2010.
3. Ковалев С.М., Ковалев В.М. Технология структуризации. Четыре шага описания организации // Консультация директора.- 2004. - № 12. - С. 24-26.
4. Райзберг Б., Лозовский Л., Стародубцева Е. Современный экономический словарь. - М.: ИНФА-М, 2010.
5. Чернышев М. А. Стратегический менеджмент. Основы стратегического управления. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2009.
Review
For citations:
Shpakova T.Y. Analysis of the marketing environment of the organization on the basis of the cognitive approach. Entrepreneur’s Guide. 2014;(23):339-344. (In Russ.)