Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

Concepts of integrated product: ideas and elements

Abstract

Present article is dedicated to analysis of concepts and elements of integrated product. The article offers improved definition of integratedproduct as the result of production, designedfor satisfaction requirements ofconsumers and manufacturers, which is characterized by emergence as the result of interaction of its elements: product in its materialized form (or service as no materialized product), brand and servicing.

About the Author

В. Радченко
Российская Академия предпринимательства
Russian Federation


References

1. Кабанов И. Сервис — это локомотив бизнеса. URL: http:// nsk.erabota.ru/info/interview/5532/. Дата обращение: 26.10.2011.

2. Ларионов Г.В. Формирование и развитие конкурентоспособности интегрированного продукта в производственном предпринимательстве : диссертация.. кандидата экономических наук : 08.00.05 / Ларионов Глеб Валерьевич; М., 2009.

3. Панченко В. В. Интегрированный продукт и бренд: сущность и понятие/ В. В. Панченко// Московское научное обозрение. 2011. № 8.

4. Чернатони Л., МакДональд М. Брендинг. Как создать мощный бренд: учебник. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2006.

5. Экономика и право: Энциклопедический словарь Габлера: пер. с нем./под общ.ред. А.П. Горкина, Н.Л. Тумановой, Н.Н. Шаповаловой, Ю.В. Якутина и др. М.: Научное издательство «Большая экономическая энциклопедия», 1998. С. 151.


Review

For citations:


  Concepts of integrated product: ideas and elements. Entrepreneur’s Guide. 2012;(13):239-245. (In Russ.)

Views: 399


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)