Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

Theoretical and practical aspects of foreign PR activities in the field of sports on the example of NHL

Abstract

In the article PR-approaches of foreign experts to the popularization of hockey on the example ofNHL are presented. The main directions of PR-activity are presented and the effect of the conducted activities is analyzed.

About the Author

V. I. Glukharev
Plekhanov Russian University of Economics
Russian Federation


References

1. Горюшкин Н.К. Имидж НХЛ на основе эффективной PR-деятельности // Общественные и экономические науки. Студенческий научный форум: электр. сб. ст. по мат. III междунар. студ. науч.-практ. конф. № 3(3).

2. Димитров И. Л. Инновационный этап развития спортивного менеджмента/И. Л. Димитров // Проблемы и инновации спортивного менеджмента, рекреации и спортивно-оздоровительного туризма: материалы II Всероссийской научно-практической конференции/ Поволжская гос. акад. физ. культуры, спорта и туризма; под ред. Г. Н. Голубевой. - Казань, 2016. С. 121-124.


Review

For citations:


Glukharev V.I. Theoretical and practical aspects of foreign PR activities in the field of sports on the example of NHL. Entrepreneur’s Guide. 2018;(39):76-80. (In Russ.)

Views: 272


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)