The use of extra-budgetary education programmes for the purpose of increase of motivation of teachers of higher educational institutions
Abstract
About the Authors
M. S. SolovtsovaRussian Federation
S. A. Shapiro
Russian Federation
References
1. Блинов А. Технопарки: сущность, проблемы формирования // Маркетинг. - № 3. - 1997.
2. Грудзинский А.О. Университет как предпринимательская организация. https://docviewer.yandex.ru.
3. Скрипак Е.И. Институциональная организация производства образовательных услуг: Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата экономических наук. - Кемерово: КемГУ, 2003.
4. B. R. Clark. Creating entrepreneurial universities: organizational pathways of transformation. Issues in Higher Education. Paris: IAU Press, Pergamon, Elsevier Science 1998.
5. Балабанова А.В., Шкарин А.Ю. Предпринимательские аспекты образовательной деятельности // Путеводитель предпринимателя. Вып. 21. - М.: Российская Академия предпринимательства. Агентство печати «Наука и образование», 2014. - С. 23-29.
6. Балабанова А,В., Федорова И.Ю. Эмерджентность как проявление особых свойств системы финансирования образовательных услуг // Ученые записки Российской академии предпринимательства. Вып. 40. - М.: Российская академия предпринимательства; АП «Наука и образование», 2014. - 200-215.
Review
For citations:
Solovtsova M.S., Shapiro S.A. The use of extra-budgetary education programmes for the purpose of increase of motivation of teachers of higher educational institutions. Entrepreneur’s Guide. 2015;(28):241-253. (In Russ.)