Preview

Entrepreneur’s Guide

Advanced search

Interagency cooperation in sport

Abstract

In determining the structure of the sports industry, the description has links to connections of all sports subjects is increasingly being used, which can be considered as interagency cooperation. The article describes the key problems that be solved within the framework of interagency cooperation. The composition of collegial bodies is promising are concluded.

About the Author

A. V. Kylasov
Plekhanov Russian University of Economics
Russian Federation


References

1. Гуреева Е.А. Социально-экономический эффект и наследие мегаспортивных мероприятий // Вестник Российского экономического университета им. Г.В. Плеханова. 2014. № 11 (77). С. 136-144.

2. Гуреева Е.А., Скрыль Т.В., Сухановский Ю.А., Аскаров А.Д. Экономическая эффективность мероприятий массового спорта // Теория и практика физической культуры. 2017. № 9. С. 12-15.

3. Кыласов А.В. Этноспорт в России и в мире // Вестник спортивной истории. 2016. № 4 (6). С. 24-28.

4. Кыласов А.В., Расторгуев В.Н. Этноспорт в событийном туризме // Международный журнал исследований культуры. 2017. № 1 (26). С. 170-182.

5. Сегал А. П. Прогноз как технология pr // Стратегические коммуникации в бизнесе и политике. 2015. Т. 1, № 1. С. 61-65.

6. Скрыль Т.В. Механизм территорий опережающего развития как элемент устойчивого экономического развития // Экономика образования. 2016. № 2 (93). С. 135-147.

7. Солнцев И.В., Сиромолот В.Ю., Власов А.Е. Факторы, влияющие на развитие массового футбола // Вестник спортивной науки. 2016. № 6. С. 46-49.


Review

For citations:


Kylasov A.V. Interagency cooperation in sport. Entrepreneur’s Guide. 2017;(36):188-194. (In Russ.)

Views: 341


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-9885 (Print)
ISSN 2687-136X (Online)